Τρίτη 17 Μαΐου 2011

ΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ? - Ο ΣΒΑΡΤΖΕΝΕΓΚΕΡ ΧΩΡΙΣΕ ΓΙΑΤΙ ....ΓΚΑΣΤΡΩΣΕ ΤΗΝ ''ΚΑΜΑΡΙΕΡΑ''!

προς όλους τους πολιτικούς: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΚΑΜΑΡΙΕΡΕΣ!
Που πας ρε Ντομινίκ, με θωπείες και ανάρμοστες πράξεις? εδώ ο ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΗΣ Κυβερνήτης της Καλιφόρνια την γκάστρωσε την καμαριέρα και το κράτησε κρυφό για δέκα χρόνια!

Ο πασίγνωστος ηθοποιός χώρισε με την Μαρία Σράϊβερ μετά από 25 χρόνια γάμου γιατί απέκτησε τέκνο εκτός γάμου με άτομο από το προσωπικό της οικίας του!


Το ανακοίνωσε ο ίδιος, αφού η σύζυγος του έφυγε από το σπίτι τους την περασμένη εβδομάδα.

Η Σράιβερ εξερράγη ,αφού είχε υποστεί τα πάνδεινα από τον αθεράπευτα γυναικά άντρα της, όταν ο Σβαρτζενέγκερ της εξομολογήθηκε ότι είχε παράλληλη σχέση με οικιακή τους βοηθό, το αποτέλεσμα της οποίας ήταν ένα παιδί ΠΡΙΝ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ.



Ο κατεργάρης Σβαρτζενέγκερ ανακοίνωσε: ''μετά την αποχώρησή μου από το ........θώκο του κυβερνήτη εκμυστηρεύτηκα στην γυναίκα μου το τί συνέβει πριν μια δεκαετία. Καταλαβαίνω και αποδέχομαι τα αισθήματα οργής των φίλων και της οικογενειάς μου. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες για αυτό που έκανα. Έχω απολογηθεί στην Μαρία και στα παιδιά μας. Πραγματικά λυπάμαι. Ζητώ τα μέσα ενημέρωσης να σεβαστούν την σύζυγο και τα παιδιά μου σε αυτή την δύσκολη περίοδο. Είμαι υπόλογος των πράξεών μου , η οικογένειά μου όμως, όχι.''


Η οικιακή βοηθός δεν έχει εμφανιστεί αλλά ήταν μέλος του προσωπικού της οικογένειας Σβαρτζανέγκερ για περισσότερα από 20 χρόνια. Η ίδια έφυγε με μια παχυλή αποζημίωση το περασμένο Ιανουάριο, επίσης η ίδια δήλωσε ότι ο ηθοποιός έχει ''τακτοποιήσει'' τα οικονομικά του παιδιού της!

Έτσι γίνονται οι δουλειές Ντομινίκ! όχι με κόπο αλλά με τρόπο._
farmaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου