Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

O ΦΩΤΗΣ ΣΕΡΓΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ....GAY!

BOTOX κανείς?
ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ STRAIGHT?
Καλά για μαλάκες μας έχουν? 
Μίλησε λέει, ανοικτά για τις επιλογές του και τους συντρόφους του! 
Ρε παιδιά τηλεόραση κάνει σε μεσημεριανή εκπομπή(!), ήταν δυνατόν να είναι ΑΝΤΡΑΣ? 
ΆΝΔΡΑΣ, είναι ο άνθρωπος και καλά την κάνει την δουλεία του και προσωπικά θεωρώ ότι είναι και αξιοπρεπής, αλλά ....όψιμος gay, όψιμος!
Έπρεπε να φτάσει 47 χρονών για να το πει? Δηλαδή πόσο θα περιμένουμε για τους άλλους της μεσημεριανής, απογευματινής, πρωινής και νυχτερινής τηλεοπτικής ζώνης, που είναι και κραγμένοι για να το παραδεχθούν?


Είπε: "Για την προσωπική μου ζωή και για τις επιλογές μου μέχρι τώρα, έχω πάρει ένα ...

...δρόμο. Δεν ήθελα ποτέ να πω ψέματα. Είχα συντρόφους στο παρελθόν, πάρα πολύ καλούς, τους αγαπούσα. Οι άνθρωποι πρέπει να ζουν ελεύθεροι. Υπάρχει τίμημα. Είναι το θέμα τι αντέχεις να πληρώσεις. Εγώ αυτό που αντέχω να πληρώσω είναι να αισθάνομαι εγώ, άνετα με τον εαυτό μου. Και να είμαι κύριος του εαυτού μου. Να μην έρθει κανένας να μου πει ότι πρέπει να κάνει έτσι, γιατί κοινωνικά έτσι πρέπει να είσαι "._
farmaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου