Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

ΟΣΟΙ ΤΡΕΛΟΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ ΓΙΑ ....ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΤΩΝ Η.Π.Α.

''O ΑΝΑΣΚΟΛΟΠΙΣΤΗΣ''
Πάνω από 70 Αμερικανοί έχουν ανακοινώσει την εκστρατεία τους για την Αμερικάνικη προεδρία, συμπεριλαμβανομένου ενός αυτοαποκαλούμενου βρικόλακα!


Οι υποψήφιοι μέχρι στιγμής περιλαμβάνουν τον  κάτοικο του  New Jersey, Jonathon "τον Ανασκολοπιστή" Sharkey που καταχωρήθηκε ήδη από πέρυσι στην Ομοσπονδιακή Εκλογική Επιτροπή και είπε στους δημοσιογράφους ότι θα είναι πολύ σκληρός εναντίον του εγκλήματος.

«Δεν θα είμαι θύμα εκφοβισμού, εγώ δεν θα εκβιάζομαι», δήλωσε ο 46χρονος Sharkey. ''Οι εγκληματίες και οι τρομοκράτες θα ζουν με φόβο μαζί με τους διεφθαρμένους αξιωματούχους επιβολής του νόμου. Εγώ δεν θα ανεχθώ έγκλημα ή τρομοκρατία." 

"Ορισμένοι εγκληματίες, αντί να πάνε στη φυλακή, θα πρέπει να τους βασανίζουν και να τους ανασκολοπούν''(!) δήλωσε ο Sharkey. ''Αυτοί που θα καταδικάζονται για τα εγκλήματα τους, θα τους ...
..δέρνω, θα τους βασανίζω, θα τους διαμελίζω και θα τους αποκεφαλίζω".

Ο Sharkey λέει ότι πίνει το αίμα των "φίλων και των ερωμένων του'' του δύο φορές την εβδομάδα και όταν ρωτήθηκε αν πιστεύει ότι έχει πιθανότητες να εκλεγεί απάντησε, "Ναι, έχω την ευκαιρία να κερδίσω''.

Επίσης ένας ισραηλινός 64χρονος από Ισραήλ κάτοικος του Miami Beach ο Ραφαήλ Χέρμαν , επίσης, ετοιμάζεται για τις επαναληπτικές προεδρικές εκλογές, αν και δεν γεννήθηκε στις ΗΠΑ, πράγμα που αποτελεί προϋπόθεση για τη θέση, ο Herman ισχυρίζεται ότι ο Πρόεδρος Ομπάμα έχει δημιουργήσει δικαστικό προηγούμενο. 

«Εγώ δεν γεννήθηκα στην Αμερική. Γεννήθηκα στο Ισραήλ, αλλά ούτε ο προέδρος Μπαράκ Ομπάμα γεννήθηκε στη χώρα αυτή. Έχω ληξιαρχική πράξη γέννησής του», δήλωσε ο Herman, μια αναφορά στη θεωρία της «birthers» ότι ο Ομπάμα στην πραγματικότητα γεννήθηκε στην Κένυα. 

Ο Herman, ο οποίος ισχυρίζεται ότι μιλά εννέα γλώσσες, δεν είναι κανένας ξένος στα μέσα ενημέρωσης. Έχει κατεβεί για δήμαρχος του Miami Beach έξι φορές. Κάθε ήττα του, λέει, οφείλεται σε  ''επανειλημμένες εκλογικές απάτες"!

Επίσης έχουμε έναν που δεν γελάει ποτέ, έναν που δεν έχει δουλέψει ποτέ (αυτό κάτι μου θυμίζει), και μία που λέει ότι δεν θα μείνει στον Λευκό Οίκο αν νικήσει!_
farmaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου