Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΓΙΑ ...ΓΥΜΝΙΣΤΕΣ

Πάει ένας παππούς διακοπές σε ένα ωραίο ξενοδοχείο. Βλέπει ότι υπήρχε και παραλία γυμνιστών και αποφασίζει να την επισκεφθεί. Όπως ήταν ξαπλωμένος γυμνός ανάσκελα και έβλεπε γυναικείες κορμάρες να περνούν από μπροστά του άρχισε σιγά σιγά να του σηκώνεται. 


Βλέπει λοιπόν μια γκομενάρα να φτάνει. 
- "Γεια σας," του λέει. 
- "Γεια λέει," κι ο παππούς. 
- "Με ζητήσατε;" του λέει η γκομενάρα. 
- "Εγώ κορίτσι μου όχι λάθος κάνεις." 
- "Εσείς μπορεί όχι αλλά η φύση ναι", λέει αυτή και κάθεται πάνω στην σηκωμένη του παππού.



 Μετά από αυτό γυρνάει κι ο παππούς ευχαριστημένος και λιαζόταν μπρούμυτα. Αμολάει μια πορδή και αμέσως βλέπει έναν αράπη να τον πλησιάζει. 
- "Γεια σας με ζητήσατε;" τον ρωτάει ο αράπης. 
- "Όχι κάνετε λάθος", λέει ο παππούς. 
- "Εσείς όχι αλλά η φύση ναι" και τον πιάνει τον παππού και του πετάει τα μάτια έξω. 



Νευριασμένος ο παππούς σηκώνεται πάει στο ξενοδοχείο ζητάει το λογαριασμό στο ρεσεψιονίστ φωνάζοντας:
- "Ακου να δεις αγόρι μου" ....
..του λέει, "στην ηλικία μου, μου σηκώνεται μια φορά το χρόνο αλλά κλάνω 10 φορές τη μέρα!!"_
farmaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου