Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

''Homo Femina''- ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ


Ήρθε το τέλος του άντρα! Το είχα υποψιαστεί από μικρός ότι τα παιδιά μου θα είναι άλλο είδος από εμένα.

Στην εξελικτική πορεία του ανθρώπου, φτάσαμε σήμερα να περνάμε σε ένα νέο είδος που θα αλλάξει περισσότερο από κάθε άλλο την πορεία μας.

Το νέο είδος θα το ονομάσω HOMO FEMINA γιατί η γυναίκα θα είναι το είδος που θα κυριαρχίσει στους επόμενους αιώνες με διαφορά. Ο άντρας θα παραμείνει κολημένος στο είδος του, το ΗΟΜΟ SAPIENS SAPIENS και θα προσπαθεί να ακολουθήσει τις αλλαγές με υποείδη του χείριστου είδους, του τύπου HOMO A-SEXUAL ή HOMO METROSEXUAL

Η γυναίκα, η φορέας της ζωής, έχει εξελιχθεί σε ένα όν που ακουλουθεί την λογική του και όχι τα πάθη του, εγκεφαλικό είδος με ευαισθησίες και όμως, πλέον, το ανώτερο αρπακτικό.

Ο άντρας χάνεται στο βωμό των ....
.....παθών του και των ζωωδών ενστίκτων του, η αγέλη δεν τον χρειάζεται πια, τον έχει ξεπεράσει αφού είναι και το τελέυταίο ζώο στο γένος των ανθρώπων. Οι γεννετήσιοι αδένες του, αποδεδειγμένα σε κλινικές δοκιμές, αποδίδουν όλο και λιγότερα σπερματοζωάρια, στα επόμενα 50 χρόνια ίσως και να τεκνοποιούμε μόνο με εξωσωματικές.

Η ΗΟΜΟ FEMINA διαλέγει, δεν την διαλέγουν, εδώ και μόλις 50 χρόνια έχει πάρει μια ανοδική πορεία σχεδόν σε ορθή γωνία, έχει το μομέντουμ και διεκδικεί φρούρια που τελικά πέφτουν αμαχητί μπροστά στα παντελόνια της, έχει αναπτύξει αντοχές που εμείς, οι τελευταίοι άντρες, απλά φοβόμαστε, ενώ τα πρώτα είδη μετροσέξουαλ και ασέξουαλ ανδρών άπλά, ζηλέυουν. 

Η κατάργηση του άντρα είναι δεδομένη και πιθανόν μόνιμη, η παρουσία γύρω μας όλο και περισοτέρων ανδρών που φοβούνται το φλέρτ με τις cougar από μικρή ηλικία γυναίκες, με τα ξυρισμένα και ενυδατωμένα ανδρικά πόδια τους και την μαμά τους στο speed dial, το αποδυκνύει.

Η HOMO FEMINA δεν προτιμά για σύντροφο άντρες brutal αλλά άνδρες του νεροχύτη, δεν το κάνει για εκδίκηση, για να πάρει στην κυριολεξία το αίμα της πίσω αλλά γιατι δεν έχει ανάγκη τον άντρα πλέον στην ζωή της, τεκνοποιεί χωρίς την άμεση συνεισφορά του και το σέξ αφορά την ικανοποίησή της και όχι μια υποχρεωσή της. Η κουζίνα είναι χόμπυ και τα παιδιά, μπόνους σε μια οργανωμένη στην εντέλεια ζωή.

Οι πρώτες HOMO FEMINA άφηναν περιθώρια λάθους στον συντροφό τους,….τον άφηναν να νομίζει ότι αυτός έχει το πάνω χέρι, τώρα πλέον δεν υπάρχει λόγος να κρατούν τα προσχήματα. Οι πρώτες HOMO FEMINA γυναίκες άφηναν στον άνδρα τους το δίκιο σαν δικαίωμα, να έχει την τελευταία κουβέντα και τώρα οι επόμενες του το αφαιρούν και τον ευνοιχίζουν ακόμα και μέσα στο γάμο, αυτός είναι πιστεύω και ο λόγος για τα αυξημένα ποσοστά των διαζυγίων.

Ακόμα και οι έξυπνοι άντρες(υπάρχουν και τέτοιοι) που προτιμούν ηλίθιες trophy wifes στο τέλος υποτάσσονται σ’αυτές.

Εγώ παντρέυτηκα ευτυχώς μια γυναίκα που θα κρατούσε τα προσχήματα, κατάλαβα αμέσως ότι δεν ήμουν ισάξιος αντίπαλος της, αλλά δέχτηκε να ακολουθήσει ένα υποδεέστερο είδος της, δέχτηκε να νομίζω ότι έχω το πάνω χέρι, για ποιο ακριβώς λόγο δεν ξέρω και …φοβάμαι να ρωτήσω!

Της είχα θέσει το εξής ερώτημα: _
_Ο γάμος είναι δημοκρατία?
_ΝΑΙ ,μου απάντησε.!
_Έ, τότε θα είμαι πρόεδρος Δημοκρατίας και αρχηγός του πλειοψηφικού συνασπισμού ,της είπα. Αλλιώς, αν έχουμε ποσοστό 50% ο καθένας θα χωρίσουμε για κάτι τόσο απλό όσο το χρώμα του αυτοκινήτου! Το δέχεσαι να έχω πάντα δίκιο, να έχω πάντα 50,1%?
_ΝΑΙ (!) μου απάντησε, παραξενεύτηκα γιατί και όχι να μου έλεγε πάλι θα την ''έπαιρνα''.

Ευτυχώς που η σύζυγός μου είναι από τα πρώτα μέλη του είδους HOMO FEMINA, είναι τόσο έξυπνη που να με ανέχεται ως υποδεέστερο είδος δίπλα της και να μου επιτρέπει την τελέυταία κουβέντα στις διενέξεις μας…..''ΝΑΙ ΕΦΗ!''

HOMO FEMINA, λοιπόν και ελπίζω να μπορέσω σε λίγα χρόνια να ξαναγράψω για την ανάκαμψη ενός χαμένου είδους, του HOMO SAPIENS, άντρα αλλά και πραγματικά λογικού!_
farmaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου