Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΛΕΙΨΕΙ Ο ΑΥΤΙΑΣ!

...και την μιζέρια της κρίσης!
Θα την πω την αμαρτία μου, μου είχε λείψει η ποντικομαμή!

Το ήθελα το πρωινό ξύπνημα με κατήφεια, χρέη, καταστροφολογία, φάρμακα και βρακάκια ακράτειας.

Έτσι μωρέ, λίγο να τον βλέπω να ξέρω ότι υπάρχει και αυτή η Ελλάδα που ΔΕΝ θέλουμε.

Επιδόματα, δώρα, κλεισίματα εργοστασίων, ''δράκοι'' που ξερνούν φωτιά στον λαουτζίκο, τι να κάνω είμαι απαισιόδοξος και μ'αρέσει ΑΛΛΑ, είχα ξεχάσει τις τυχαίες καθημερινές, εν ρυθμό σήριαλ παρουσιάσεις του ΣΟΥΠΕΡ ΝΤΟΥΠΕΡ ΕΛΛΗΝΑ ΜΑΚΕΔΟΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ, τον είχε σήμερα χωρίς ποδήλατο , στο γραφείο του να παίζει .....ΕΠΙΔΑΥΡΟ!

Και κλάαααααααμα ο κύριος ''κακοί Αθηναίοι'', δακρύβρεχτα χτύπαγε το χέρι στο τραπέζι ξανά και ξανά γιατί ''κυβερνούν ανίκανοι'' και αυτός , ολόκληρος ΨΩΜΙΑΔΗΣ, διώκεται νομικά γιατί έκανε......
.... κοινωνική πολιτική.

Άλλοτε μου ερχόταν στο μυαλό ο λαϊκισμός δικτατόρων του δευτέρου παγκοσμίου και άλλοτε ο Χριστόδουλος, την πήρα την δόση μου κανονικά από την εκπομπή του Αυτιά, του χρόνου πάλι._
farmaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου