Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ Ο ΤΟΤΟΣ ΚΑΙ Η ΟΠΕΡΑ


Είναι Δευτέρα πρωί και τα παιδάκια στη τάξη του ΤΟΤΟΥ προσπαθούν να προσαρμοσθούν από τη βαβούρα του Σαββατοκύριακου. Η δασκάλα, αφού τα καλωσορίζει, ρωτά κάθε ένα παιδάκι που πήγε την Κυριακή:


Δασκάλα: Εσύ Μαρία πού πήγες;

Μαρία: Εγώ κυρία πήγα με τον μπαμπά μου και τη μαμά μου στο λούνα πάρκ.

Δασκάλα: Εσύ αγόρι μου Γιωργάκη πού πήγες;

Γιωργάκης: Εγώ κυρία πήγα με τη μαμά σε κουκλοθέατρο.


Αφού ρώτησε λοιπόν όλα τα παιδάκια, τι να κάνει στο τέλος αναγκάστηκε να ρωτήσει και το ΤΟΤΟ:


Τον προειδοποιησε ομως να μην πει τιποτε προστυχο γιατι τον ηξερε καλά πόσο αθυρόστομος ηταν.


Δασκάλα: Για πες μας κι εσύ ΤΟΤΕ, πού πήγες;

ΤΟΤΟΣ: Εγώ κυρία πήγα με τους γονείς μου και παρακολούθησα όπερα.


Δασκάλα: Όπερα;;!! Μα αυτό ΤΟΤΕ είναι θαυμάσιο. Θυμάσαι μήπως να μας πεις και πιο έργο είδατε;


ΤΟΤΟΣ: ........Δε θυμαμαι καλα κυρία, νομίζω ότι  ήταν η Πούτσα του Τοσκίνι!_

farmaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου