Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

To αμάρτημα της φυτρός μου


Γράφει η Tsaousa
Κάθε χρόνο στις 8 Μαρτίου γίνομαι γυναίκα και γιορτάζω.
Όλο τον υπόλοιπο χρόνο είμαι παραφυάδα, καταβολάδα, μαρμελάδα, πάντως όχι γυναίκα.
Γιατί αν ήμουν, δεν θα υπήρχε η ημέρα της γυναίκας.
Εκτός και αν, το ότι γεννήθηκα γυναίκα θεωρείται  ασθένεια ή πρόβλημα και η επέτειος λειτουργεί ως υπενθύμιση προστασίας,  όπως γίνεται για το Aids ή το περιβάλλον.
Αν πάλι το κίνητρο του εορτασμού είναι όπως λένε η αγάπη στο γυναικείο φύλο, τότε  πρέπει να ορίσουμε μια επέτειο για τη θηλυκή γάτα, μια για τη σκύλα και μια για τις πρίζες, που ούτως ή άλλως είναι όλες θηλυκές.
Να βγαίνουν έξω οι πρίζες με τις φίλες τους μια μέρα το χρόνο να διασκεδάζουν, γιατί όλο τον υπόλοιπο χρόνο εξυπηρετούν αδιάκοπα τα φις.
Αλλά εσύ γυναίκα ως νοήμον πλάσμα, τι ....
..τραβιέσαι στα μπαρ και στα μπουζούκια αυτή τη μέρα;  Τι γιορτάζεις;

Δεν καταλαβαίνεις ότι με κάτι τέτοιες παρλαπίπες δίνεις δικαίωμα στον τριχωτό συγκάβλουρα που δεν γιορτάζει σήμερα, να σου λέει όποτε τον βολεύει «τράβα μωρή να πλύνεις κάνα πιάτο»;
Γιατί αν ευφραίνεσαι την ημέρα της γυναίκας μαντάμ, πώς θες να καταλάβει αυτός ότι η μόνη διαφορά που έχετε σαν όντα είναι ο βιομηχανικός σχεδιασμός ανάμεσα στα πόδια σας;
Εγώ που είμαι γυναίκα και  την ημέρα της γυναίκας θέλω να τακτοποιήσω πιάτα στον πισινό σου γιατί μου κάνει αναγωγή σε πιατοθήκη. Σκέψου ο μάγκλουρας τι μηνύματα παίρνει.
Γιατί το παιδί, το σκυλί και το αντρί, όπως τα μάθεις.
Εμείς τα ανατρέφουμε και τα τρία. Μη γελιόμαστε. Αλλά αυτό δεν μας κάνει ξεχωριστές.  Δεν μας κάνει ξεχωριστές ούτε η αποτρίχωση στα ενδότερα του εσωρούχου. Ούτε οι δωδεκάποντες γόβες, ή οι μπαλαρίνες.
Ναι, ένας άντρας δεν μπορεί να κυκλοφορήσει με γόβα ή μπαλαρίνα, αλλά είναι τόσο σημαντικό αυτό για να γιορτάζουμε οι γυναίκες μια μέρα το χρόνο;
Η γιαγιά μας που είχε άγνοια για τη συγκεκριμένη επέτειο τι έπαθε δηλαδή;
Ίσα -ίσα, μας έφερε στη θέση που είμαστε σήμερα, να μην έχουμε καμία ανάγκη να γιορτάζουμε επειδή μάθαμε το αλφάβητο.
Μην ξανακούσω για την ημέρα της γυναίκας.
Πείτε μου κάτι άλλο.
Για τη Μη ημέρα της γυναίκας,  ας πούμε._
farmaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου