Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΓΙΑ..ΣΚΥΛΑΚΙΑ


Τρεις σκύλοι συναντιόνται στον προθάλαμο του κτηνίατρου και αρχίζουν κουβεντούλα:
σύ γιατί είσαι εδώ;
- Για ευθανασίαΆσεδεν ξέρω τι μ‘ έπιασε και μια μέρα που έλειπαν τα αφεντικάάρχισα να χέζω και να κατουράω παντούνα ξεσκίζω τις κουρτίνεςτις πολυθρόνεςρημαδιό το έκανα το σπίτι κι ας πέρναγατόσο καλά.
σύΡωτάνε τον δεύτερο.
Κι εγώ για ευθανασίαΚαι μένα το μαλάκα κάτι μ' έπιασεκι ενώ πέρναγα μπέηκαμια μέρα που ταφεντικά ετοίμαζαν το πάρτυ τουςχίμηξα πάνω στα τραπέζιαστους μπουφέδες, πάνε τα κοτόπουλα, πάνε τα ζαμπόνιατα ρήμαξα, πάει το πάρτυζοχαδιαστήκανε και νά ‘μαι.
ι εσύρωτούν τον τρίτο.
Εγώμια μέρα ήμουν ξάπλα στο μαξιλάρι μουμπαίνει η κυρία μου μ' ένα τάνγκα μόνο και τη σφουγγαρίστρα κι αρχίζει να σφουγγαρίζεινα σκύβεινα κουνιέταιδεν ξέρω τι μ' έπιασε της ...
....χυμάω από πίσω και της τον φοράωτρόμαξαν να με ξεκολλήσουν από πάνω της.
Εκαλάεσένα δικαίωςτην αξίζεις την ευθανασία.
- Ποια ευθανασία; Εμένα τα νύχια ήρθα να μου κόψουν…_
farmaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου