Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΑΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ!

"Τι Ντιντήδες μου λες εμένα κύριε Παπαδάκη", είπε ο Πανίκας το πρωί στο Καλημέρα Ελλάδα. "Να δεις εγώ τι έπαθα την πρώτη μέρα όταν για πρώτη φορά πήγα να ορκιστώ στη Βουλή". Και ο Πανίκας, έδωσε όλο το σκηνικό της σεξουαλικής παρενόχλησης του από Βουλευτή ως εξής:..
. "Εγώ έτρεμα σαν το ψάρι, ήταν η πρώτη φορά που είχα βγει Βουλευτής. Δίπλα μου ένας που δεν τον γνώριζα μου είπε στα ίσια "τι θα κάνεις το βράδυ;". Πήγα στον μακαρίτη τον Τζιτζικώστα και τον ρώτησα ποιος είναι αυτός. Μου απάντησε "μακριά". Το βράδυ αυτός κάνει πιάτσα στο Ζάππειο". Ο Παπαδάκης, άρχισε να τον ψιλοδουλεύει και ο Πανίκας του την έκανε γυριστή. "Άσε ρε Γιώργο, γιατί εσύ στον κλάδο σου δεν έχεις κρυφές και φανερές;". Ο Πανίκας πάντα στις πολιτικές συζητήσεις σκίζει...


ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ http://nonews-news.blogspot.com/2011/01/blog-post_3105.html

ΚΑΙ ΓΩ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΟΙ ΝΤΙΝΤΗΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΟΥΣΤΟ. ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟ CROSSDRESSING._
farmaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου