Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

ΟΧΙ, δεν θέλω να ξαναβγάλω μαλλιά!

Γέμισε η blogόσφαιρα με νέα για την αντιμετώπιση της καράφλας, βρίθει ο τόπος από τα μαγικά βλαστικά κύτταρα που επαναφέρουν τις μη ορατές τρίχες σε κατάσταση οργιώδους τριχoφυίας.

ΟΧΙ, δεν θέλω να ξαναβγάλω μαλλιά, γλίτωσα τουλάχιστον ένα τέταρτο κάθε πρωί πρίν πάω για δουλεία, μόνο ντους, ούτε λούσιμο, ούτε χτένισμα, ούτε στέγνωμα! Ούτε λεφτά για σαμπουάν, μαλακτικά, λακ, μπριγιαντίνη, χτενες, βουρτσες περισσεύουν.

Εμένα το προβλημά μου είναι άλλο, τα άσπρα μαλλιά (έστω, τα λίγα άσπρα μαλιά). Όταν άρχισαν να πέφτουν έλεγα:΄΄προτιμούν την λύτρωση πρό της ατίμωσης΄΄ (να πέσουν, πρίν να ασπρίσουν), για να διακωμωδώ τον πόνο μου, τώρα όμως ......
....και  έπεσαν και άσπρισαν!
Όταν έπεφταν, τα ξύρισα και ήμουν στην μόδα, τώρα όμως η μόδα επιτάσσει βαψομαλλίαδες! Δεν κάνω για βαψομαλλίας, δεν ανήκω στην κομοδινί απόχρωση άλλωστε.

Αυτό που θελω είναι να βρεθούν βλαστικά κύτταρα για την επαναφορά του χρώματος! Κυρίως γιατί, όλοι οι φίλοι μου, που κάναν τοσα χρόνια υπομονή με την καράφλα μου και δεν μου κολλούσαν, τώρα με πήραν αμπάριζα, γιατί μπορώ να κάνω καζούρα αλλά όχι να την δεχτώ εύκολα (ναι, είμαι μαλάκας). ΄΄Ασπρα μαλλιά στην κεφαλή, κακά μαντάτα στην ψωλή΄΄, ακούω από το πρωί μέχρι το βράδυ!
Τώρα εγώ τι να τους απαντήσω?
Τους αφιερώνω λοιπόν το γνωνικό του χωριού μου: ''MΠΑΜΠΑΚΙ ΜΑΛΛΙ, ΦΑΡΜΑΚΙ ΨΩΛΗ''._
farmaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου