Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

ΑΝΔΡΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΝΤΡΩΝ

 BROKE BACK MOUNTAIN έχει καταντήσει η ελληνική TV. Υπάρχουν στις εκπομπές, ειδικά της μεσημεριανής ζώνης, πάρα πολλοί άνδρες και καθόλου άντρες. Η μόνη σχέση τους με την τεστοστερόνη είναι όταν την βρίσκουν στον …..γκομενό τους. Με τσαντίζει κυρίως το ότι παρουσιάζονται σαν ......
...άντρες, ας το πούν τουλάχιστον να ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι!
Το σπάσιμο μέσης και οι καλοί τρόποι είναι το χαρακτηριστικό τους, και καλά κάνουν ,αλλά δεν γίνεται μόνιμα να προωθούν με νουθεσίες τους μετροσέξουαλ ή ασέξουαλ άνδρες ως πρότυπο ΑΝΤΡΑ για την μοντέρνα γυναίκα. Θέλω να σταματήσει η γυναίκα μου να μου γρινιάζει για καλούς τρόπους και μόδα!
Σε μεσημεριανή εκπομπή με πάνελ έντεκα ατόμων εκ των οποίων πέντε άρρενες δεν υπήρχε κανείς ΑΝΤΡΑΣ!
Αναρωτιέμαι γιατί το αντρουά έχει εκλείψει. Την στιγμή που το αντρικό δίδυμο Καραμεροχαριτάτων πάει γαμ…ντας δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το ΄΄αγκαλιάζουν΄΄ οι καναλάρχες.
Είναι ρατσιστικό να προτιμάς σε τόσο μεγάλο ποσοστό Gay παρουσιαστές και να παίζεις συνέχεια προϊόντα (ηθοποιούς,τραγουδιστές)  αμφίβολης προελέυσεως και υποδεέστερης ποιότητας. Κάποιους θα τους ήθελα και στην παρέα μου, έχουν χιούμορ και είναι πολύ καλοί επαγγελματίες, αλλά δεν το βλέπω σε όλους.
Τραγουδιστες, ηθοποιοί, παρουσιαστές, δημοσιογράφοι σε λίγο καιρό μ’αυτό το ρυθμό θα φορούν όλοι φούστα, μπλούζα και τακούνια γιατί ΄΄είναι καλά για την διόρθωση της σκολίωσης ΄΄!
Καταλήγω ότι οι gay είναι κλίκα και προωθούν ο ένας τον άλλο, για να μην πω ….. σμπρώχνουν.
Και μη με ζωρίζετε ιδιαίτερα γιατι θα βάλω φωτογραφίες.

Κλείνω τώρα γιατί πρέπει να πάω τη γυναίκα μου στο θέατρο και πρέπει να βγάλω τα φρύδια μου και να ξυρίσω τα πόδια μου!!!
farmaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου