Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Το ελληνικό τρίκυκλο...

Η ελληνική πραγματικότητα μοιάζει με ένα σαράβαλο φορτηγό σαν εκείνα τα παραφορτωμένα στην Ινδία και το Πακιστάν, που όμως έχει ακινητοποιηθεί στην ερημιά από βενζίνη. Μόνο που το δικό μας, λόγω παράδοσης και μεγέθους, είναι τρίκυκλο...
 Το όχημά μας εκτός από υπερφορτωμένο, έχει τρύπια καρμπυρατέρ, ο κινητήρας λόγω κακής ρύθμισης καίει περισσότερο απ’ όσο χρειάζεται για την ομαλή του λειτουργία. Κατά συνέπεια, από το καύσιμο που φεύγει από το ντεπόζιτο, το μισό είτε δεν φτάνει στον κινητήρα είτε δεν χρειάζεται για τη λειτουργία του τελευταίου. Αν φωνάξουμε έναν μηχανικό το πρώτο που θα κοιτάξει είναι να διορθώσει ή να αλλάξει καρμπυρατέρ που είναι τρύπια και χάνουν καύσιμο, μετά να ρυθμίσει τον κινητήρα να δουλεύει με κανονικό μείγμα.Κάποιοι επιτήδειοι από τους επιβάτες που έχουν τρυπήσει τα σωληνάκια και γεμίζουν κουβάδες και κονσερβοκούτια με καύσιμα, είναι επόμενο να φωνάξουν εναντίον του μηχανικού, εστιάζοντας και διογκώνοντας κάθε λάθος κίνηση που κάνει.
Θα τον πούνε  π.χ. ανίκανο και μαστροχαλαστή γιατί δεν μπόρεσε να συμμαζέψει το φορτηγό της Αργεντινής, αποσιωπώντας τις περιπτώσεις της Ρωσίας, της Βραζιλίας και της γειτονικής Τουρκίας που πέρνα δίπλα με ταχύτητα πνίγοντας το δικό μας τσούρμο στον κουρνιαχτό της σκόνης. Θα πουν ακόμη επίτηδες γνωματεύει τόσο μεγάλη τη ζημιά, για να μας το αγοράσει τζάμπα..
Λαθρεπιβάτες... Αλλά και τα καρμπυρατέρ να επισκευαστούν, αν δεν αδειάσει η καρότσα για να μπορούν να γίνουν μεταφορές είναι δύσκολο να βρεθούν χρήματα για καύσιμα.
 Ο οδηγός λοιπόν θα πρέπει να βρει μια λύση με το φορτίο. Αν η καρότσα του φορτηγού μας είναι γεμάτη με συνοδηγούς και φορτοεκφορτωτές, δεν θα υπάρχει χώρος να μεταφέρει προϊόντα, να έχει έσοδα και να αγοράσει καύσιμα.
 Φυσικό είναι οι φορτοεκφορτωτές που θα χάσουν τη βολή τους να διαμαρτύρονται και να προτείνουν μέσω των εκπροσώπων τους να πετάξουμε τους προφυλακτήρες που όντως έχουν βάρος (Εθνική άμυνα...) ή να προκρίνουν ότι η λύση είναι να διαπραγματευτούμε με το βενζινάδικο να μας αναδιαρθρώσει τα χρέη και να συνεχίσει να μας προμηθεύει με καύσιμα.
 Όπως εύκολα μπορεί να καταλάβει και ο μέσος άνθρωπος, όλα αυτά δεν είναι παρά προφάσεις να αποφύγουμε να πάρουμε επώδυνες αποφάσεις.
 Το πρόβλημα είναι ότι διαλύσαμε τη μηχανή με τη διαφθορά και παραφορτώσαμε το φορτηγό. Αν δεν τα επισκευάσουμε το «τρίκυκλο» η Ελλάς δεν θα ξανακινηθεί...
 Αφού  διορθώσουμε τα καρμπυρατέρ και τη μηχανή και μειώσουμε το φορτίο τότε μπορούμε να  πάμε στο βενζινάδικο και να επιδιώξουμε μια συμφωνία να συνεχίσει να μας προμηθεύει καύσιμα για τις μετακινήσεις, με βάση μια ρύθμιση των παλιών χρεών μας.
 Το να ζητάμε να διαπραγματευτούμε μια ρύθμιση με το βενζινάδικο πριν επιδιορθώσουμε τις διαρροές και την κακή καύση είναι δώρο άδωρο.
 Δώρο, άδωρο είναι να δαιμονοποιούμε το μηχανικό ή να εφευρίσκουμε διάφορες συνομωσίες όπως π.χ. το διεθνές κεφάλαιο ή κάποια καρτέλ έχουν κάνει δολιοφθορές και γι’ αυτό μείναμε στην μέση της ερημιάς, προκειμένου έναντι πινακίου φακής να μας αρπάξουν το τρίκυκλο που μέσα κρύβει ένα ισχυρό τριαξονικό.
 Δεν χρειάζεται κάποιος να είναι ειδικός για να δει ότι το τρίκυκλο είναι διαλυμένο και οι φορτοεκφορτωτές περισσότεροι από τους πελάτες ή τους επιβάτες πολλά χρόνια τώρα... Απλά μας δάνειζαν και το φορτηγό έκανε διαδρομές στην άγονη γραμμή...
 Σιγά-σιγά αρχίζει και γίνεται αντιληπτή αυτή η κατάσταση από μεγαλύτερο μέρος της κοινής γνώμης. Αυτό θα βοηθήσει και τους πολιτικούς να σχεδιάσουν και να επιταχύνουν την εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων...
(ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ)  από http://www.capital.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου