Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

ΝΑΥΤΙΚΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ...

Ένας ναύτης συναντάει ένα πειρατή σε ένα μπαρ. Ο πειρατής έχει ένα ξύλινο πόδι, ένα γάντζο για χέρι και ένα μαύρο κάλυμμα πάνω από το ένα του μάτι.
«Πώς κι έχεις ξύλινο πόδι?» ρωτάει ο ναύτης. ...
...
«Με παρέσυρε ένα τεράστιο κύμα κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας και ένας καρχαρίας μου έφαγε το πόδι,» απαντάει ο πειρατής.
«Τι μου λες!!! Και ο γάντζος?» 
«Είχαμε πιάσει ένα εχθρικό πλοίο και πολεμούσαμε τους άλλους ναύτες με σπαθιά. Ο ένας μου έκοψε το χέρι.» 
«Απίστευτο!» λέει ο ναύτης. 
«Και το μάτι σου πώς το έχασες?»
«Μια κουτσουλιά γλάρου έπεσε στο μάτι μου,» απαντάει ο πειρατής. 
«Καλά έχασες το μάτι σου από μια κουτσουλιά?» είπε έκπληκτος ο ναύτης.
«Κοίτα, ήταν η πρώτη μου μέρα με το γάντζο…»
farmaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου