Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Η ΤΣΟΥΛΑ ΤΟΥ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ

Ένα ζευγάρι εφοπλιστών, τρώει σ' ένα κυριλέ εστιατόριο. 
Ξαφνικά, μια πανέμορφη ξανθιά τσουλάρα, πέφτει πάνω στον σύζυγο και αρχίζει να τον φιλάει, να τον χαϊδεύει, να τον χουφτώνει, να τον γδύνει και να τον αποκαλεί "τζουτζούκο μου", "μωράκι μου", "ξέσκισέ με  ..ουτσαρά μου", και τέτοια.... 
Έρχονται οι μπόντιγκαρντ, την αρπάζουν και την πετάνε έξω. Εμβρόντητη η σύζυγος, σηκώνεται αγριεμένη και του ουρλιάζει:
-Άτιμε, προδότη, βρωμιάρη, παλιοκάθαρμααααα, θα σε σφάξω και μετά θα σε χωρίσω!!
-Είσαι σίγουρη αγαπητή μου?? λέει εκείνος με απόλυτη ηρεμία.
-Αν είμαι?? βρε θα σε κάνω ρεζίλι!! Παλιομπαγλαμάάάάά!!!!
-Ξεχνάς το προγαμιαίο συμβόλαιο μας?? Αν με χωρίσεις, θα χάσεις τα πάντα: Λεφτά, κοσμήματα, αυτοκίνητα, ταξίδια, βίλες, κότερα, και τα παιδιά....!! λέει εκείνος.
Η κυρία το ξανασκέφτεται, βάζει μπροστά το συμφέρον της και τα παιδιά της, καταπίνει την πληγωμένη περηφάνια της και το βουλώνει. 

Συνεχίζουν να τρώνε αμίλητοι ώσπου η σύζυγος σχολιάζει:
-Καλέ, εκείνος εκεί κάτω, ο Παπατρέχας ο βιομήχανος δεν είναι??
-Μμμ, ναι, αυτός είναι αγαπητή μου.
-Κι αυτή μαζί του ποια είναι καλέ?? Γιατί σίγουρα η γυναίκα του δεν είναι!!
-Μμμ, ναι, διότι είναι η τσούλα του....

...
-Πφφφφφ!! Σιγά τα λάχανα!! Η δικιά μας τσούλα είναι καλύτερη....!!!!_

farmaki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου